In de Roos

A L G E M E N E V O O R W A A R D E N

 1.  IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMER.

Ik ben In de Roos en op de volgende manieren te bereiken: 

Bellen: 06 51 05 93 92 
Mailen: info@inderoos.amsterdam
Langskomen (enkel op afspraak): Martin Vlaarkade 107, 1013 CS Amsterdam
Let op: dit is geen fysieke winkel. 
Vrienden worden: facebook.com/inderoosamsterdam
Volgen: instagram.com/inderoosamsterdam

Overige informatie;

Kvk nr: 74254436

Btw nr: NL002231716B31 

2. TOEPASSELIJKHEID

In de algemene voorwaarden wordt beschreven wat we van elkaar kunnen verwachten wanneer je iets bij In de Roos koopt of hebt gekocht.

3. HET AANBOD

Alle productinformatie op de website is zo duidelijk mogelijk beschreven om te zorgen dat je weet wat je koopt. Staat er een foutje op onze pagina? Dan bied ik daar alvast mijn excuses voor aan. En bij deze nogmaals, je kan er helaas geen rechten aan ontlenen. Sorry!

4. DE OVEREENKOMST

Er wordt gezorgd voor een beveiligde omgeving zodat je weet dat je gegevens beschermd worden.
Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een bevestigingsmail.
Het is altijd handig om je digitale bevestiging te bewaren mocht je hier later nog vragen over hebben.

5. HERROEPINGSRECHT

Na ontvangst van je aankoop heb je 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Hiervoor betaal je zelf de verzendkosten. Je krijgt een nieuw product toegestuurd of je ontvangt je betaling binnen 5 werkdagen terug. Aan jou de keus!

6. VERPLICHTINGEN TIJDENS BEDENKTIJD

Tijdens je 14 dagen bedenktijd mag je het product uitpakken en gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je je het product zodanig dat het niet meer in winkelstaat is, dan is de kans groot dat je helaas je aankoopbedrag niet meer terug kan krijgen.

7. VERZENDKOSTEN IN GEVAL VAN HERROEPING

Een retourzending betaal je zelf.

8. VERPLICHTINGEN VAN IN DE ROOS BIJ HERROEPING

Wanneer jij binnen 14 dagen aangeeft iets terug te willen sturen, worden de volgende acties ondernomen: 
Na ontvangst van jouw aanvraag krijg je een bevestiging.
Je ontvangt een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 5 werkdagen terug.

9. UITSLUITING HERROEPINGSRECHT

De volgende producten kan je helaas niet meer retour sturen:
Alle In de Roos ‘op aanvraag’ producten. Jouw ontwerp is speciaal voor jou gemaakt en daarom niet bestemd voor anderen. 

10. DE PRIJS

Alle getoonde prijzen zijn inclusief btw.

11. CONFORMITEIT EN GARANTIE

In de Roos streeft naar het leveren van een kwalitatief goed product. Op alle items van In de Roos zit een garantie van 1 jaar. Mocht er door een productiefout schade ontstaan aan het product dan zorgt In de Roos dat het gerepareerd of vervangen wordt. De verzendkosten zijn in dit geval voor haar rekening. Gebruiksschade zoals slijtage kan niet worden vergoed. Wel zijn we altijd bereid om te kijken wat er mogelijk is tegen een redelijke vergoeding, bij In de Roos hebben we namelijk een hekel aan verspilling!

Zie https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie voor jouw rechten als consument!

12. LEVERING EN UITVOERING

Mocht een levering langer op zich laten wachten of als er iets niet op tijd bezorgd kan worden door In de Roos, word je zo snel mogelijk op de hoogte gebracht. Op dat moment kan je afzien van je aankoop. Als je van tevoren al had betaald krijg je dit bedrag dan ook zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen.

Als een besteld product niet meer geleverd kan worden, krijg je je geld terug, of krijg je een goed alternatief aangeboden. Dit vervangend product mag je ook altijd ruilen, rekening houdend met eerdergenoemde voorwaarden.

Als een product beschadigd of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aan is gekomen, is dat de verantwoordelijkheid van In de Roos.

13. BETALING

Als jij je product meteen na je bestelling betaalt, maken we direct na ontvangst je bestelling in orde.
Klopt er iets niet in de betaalgegevens? Laat het me dan weten!

14. KLACHTENREGELING

Heb je een klacht? Vervelend om te horen. Daarbij komt de volgende procedure kijken:

Als je een klacht hebt, laat dit dan zo snel mogelijk weten. Omschrijf je problemen zo duidelijk mogelijk over de mail, aan de telefoon of in de winkel. Zo kun je het beste geholpen worden. 

Uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord met een directe oplossing en zo niet, word je op de hoogte gebracht van de tijd die nodig is om het recht te zetten.

15. WIJZIGINGEN

Bovenstaand waren de algemene voorwaarden. Mocht hier in de toekomst iets aan veranderen, dan vind je dat hier terug.  (enkel